تست خودشناسی

تست های روانشناسی

تست خودشناسی ( خشم کودکان و نوجوانان ):

پرسشنامه خشم کودکان، ابزار خود گزارشی است که برای بررسی موقعیت های مختلفی که موجب بروز خشم در کودکان و نوجوانان می شود ساخته شده است.

این آزمون برای سنین 6 تا 16 سال مناسب است.


تست اختلال:

آیا فرزندتان با دستشویی رفتن مشکل دارد؟ اگر اینگونه است این مطلب را از دست ندهید. می تواند به شما کمک کند که متوجه شوید آیا این مشکل یک مورد طبیعیه یا فرزندتان دچار اختلال دفع است


تست خلاقیت

ما در عصری زندگی می‌کنیم که در آن آزمون‌هایی برای نشان دادن مهارت ما در زندگی و کار  انجام می‌شود. از نظر من مهمترین  جنبه یک آزمون نوع پرسش ها و موضوعاتی است که توجه شخص را به خود جلب می کند.


شما راست مغز هستید یا چپ مغز؟ 
کدام قسمت مغزتان فعالیت بیشتری دارد؟ منطقی هستید یا احساسی؟ ریاضیات برایتان دلچسب تر است یا هنر؟ برای پاسخ به این سوالات کافیست تست رایگان برتری طلبی نیمکره های مغز را انجام دهید.

  آزمون اضطراب وجودی

تست اضطراب

هر یک از جملات زیر را به دقت بخوانید. اگر جمله با آنچه احساس می‌کنید یا با آنچه باور دارید مطابقت کرد، گزینه‌ی بلی را انتخاب کنید. اما اگر با آنجه احساس می‌کنید یا باور دارید مطابقت نکرد گزینه خیر را انتخاب نمایید.

آزمون هوش اجتماعی

از زمانی که مطالعه علمی هوش شروع شده است، انواع مختلفی از هوش معرفی شده است. یکی از هوش‌هایی که به تازگی معرفی شده است، هوش اجتماعی است. هوش اجتماعی اولین بار توسط ثراندیک مطرح شد. به عقیده ثرندایک هوش اجتماعی نشان دهنده قابلیت‌ها و توانایی‌های فردی است که به خوب کنار آمدن با دیگران و روابط اجتماعی موفق منجر میشود. در تعریف هوش اجتماعی از یک طبقه کلی صحبت میشود، یعنی ظرفیت درک رخدادها و پاسخ مؤثر شخصی و اجتماعی. دانیل گلمن معتقد است که هوش بین فردی یا هوش اجتماعی، یعنی مهارت عاطفی که برای حفظ ارتباطات نزدیک در دوستی‌ها، ازدواج یا ارتباط شغلی، اساسی است. این مهارت‌ها در کودکی شکل می گیرد و در طول زندگی بروز می یابد.

آزمون شایستگی اجتماعی کودکان و نوجوانان

این آزمون دارای 19 سوال است و مناسب کودکان و نوجوانان می‌باشد.

این آزمون درک والد یا معلم از شایستگی اجتماعی کودک را اندازه‌گیری می‌کند.

از والدین و معلمان پرسیده می‌شود که آیا کودک در یک رفتار اجتماعی خاص شرکت می‌کند و چقدر می‌تواند احساسات خود را کنترل کند؟

بدغذایی کودکان مشکل مشترک بسیاری از پدر و مادرهایی است که نگران نرسیدن مواد غذایی لازم و کافی به فرزندانشان هستند. کــــودکانی که با وسواس و دیرپسندی غذا می خورند به ۲ گــــروه تقسیم می شوند: 
•عده ای میل ندارند غذاهای ناآشنا را تست کنند 
•عده ای دیگر حتی با خوردن بسیاری از غذاهای معمولی مشکل دارند. 

آزمون موردنظر در 6 مرحله تهیه شده است که پس از پایان هر مرحله‌ی آزمون، نتیجه برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

پس از انجام مرحله اول درصد کلی غذاخوردن کودک برای شما نشان خواهد داده شد و پنج مرحله‌ی بعدی وجود مشکل یا عدم مشکل غذاخوردن کودک را به صورت جزئی بررسی خواهد کرد.

آزمون راضی یا ناراضی

وضعیت شما چگونه است؟